tisdag 16 juni 2009

Sjöpaviljongen....

Idag blev det varken träning eller flygning utan bara trevligt umgänge med rara kollegorna från FX-desken och spoten som en belöning av vårens "steg-tävling". Ja, vi vann faktiskt på Markets (jag kom trea - pga jag var sjuk sista 2 veckorna - damn). Men min tok-träning under våren borde jag ju vunnit - men vem bryr sig om det!?!?! Vi firade av oss själva med en härlig 3-rätters middag på Sjöpaviljongen i Alvik med god man och gott vin. Otroligt trevlig kväll - med favoritkollegor :)

Utsikten man har från Alviks Sjöpavljongen är ju helt underbar - så skulle man bo!! Man ser ju även fina Fredhäll därifrån. Mitt nästa boende blir vid vatten eller högt ut med utsikt.

Nu blir det av att sussa gott så man är någorlunda pigg imorgon!!

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar