onsdag 15 september 2010

Då har man hämtat Hulken!

Yes, hon är hemma nu, min gröna fina bil aka Hulken, eller mer formellt Miss Hulk! Ett helt klockrent namn för övrigt! När jag och min tvillingbror Daniel fyllde 8 år så hade jag lagt ner mycket möda på broderns present - en jättefin glasfigur (ja, jättekul för en 8-årig pojke, men jag tyckte verkligen det var fint).

Av Daniel fick jag........ första utgåvan av "Miss Hulk". Dock fanns det en viss baktanke, Daniel ville själv läsa tidningen för han gillade hulken (den manliga ursprungsfiguren.....


Jag blev rasande som bara en 8-åring kan bli och kastade tidningen på honom! Såhär i efterhand - väldigt roligt och väldigt passande att min första bil heter Miss hulk! Jag känner att vi kommer ha roligt ihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar