tisdag 28 september 2010

Har varit och tränat!!!!

Idag var jag och tränade - härligt, men det märks att man tappat flåset..... Men tack vare att jag tränat mycket innan brukar konditionen faktiskt ganska snabbt komma tillbaka :) Sen tog jag en promenad både till och från jobbet, så min kropp är riktigt glad idag. Dessutom fick det ett varmt skönt bad som man behöver kalla höstdagar som denna! Det blir träning igen på fredag :)

Men roligast av allt denna vecka - helikopter-turen som är planerad på söndag!!!!!!Åh vad kul det ska bli!!!

//Sofia

3 kommentarer:

  1. Hur gick det med helikopterturen?tog ni vägen via G4S i västberga.

    SvaraRadera
  2. tja, vi fick skjuta upp helikopter-turen pga av väder, hoppas det blir av senare i oktober....

    SvaraRadera
  3. Hej jag måste säga att jag tycker den här bloggen är helt underbar och spännande så jag följer dig nu :) kika in hos mig, bloggar om klättring och träning framförallt

    SvaraRadera